Eksempler på outline

Siden er opdateret 23.1.2008

Outline lægger sig udenpå eventuel border.

Internet Explorer forstår ikke outline.

<p style="border: 5px solid #ccf; outline: 2px dotted #000;">Iste quidem veteres</p>

<p style="outline: 1px solid #000;padding:2px;">Iste quidem veteres</p>
Iste quidem veteres inter ponetur honeste, qui vel mense brevi vel toto est iunior anno. Utor permisso, caudaeque pilos ut equinae paulatim vello unum, demo etiam unum, dum cadat elusus ratione ruentis acervi, qui redit in fastos et annis miraturque. <span style="outline: 1px solid #000;">Iste quidem veteres</span>
Valid XHTML og CSS / Copyright © Hjemmesideskolen januar 2005